De impact van AI op retail- en consumentenproducten

79 procent van bedrijven in de industrie wil binnen de 3 jaar AI gebruiken om de consument beter van dienst te zijn. Een haalbare doelstelling?

 

Het gebruik van artificiële intelligentie in de industrie van retail- en consumentenproducten ondergaat een enorm snelle stijging. Waar er nu reeds 40 procent van de bedrijven gebruik maakt van intelligente automatisatie, zal dat binnen drie jaar al 80 procent zijn.

 

Winkels en merken kiezen vooral voor deze manier van werken om hun efficiëntie te verhogen en kosten te verlagen, maar dat is slechts het begin. Naarmate slimme automatisatie efficiënter gebruikt wordt, zal dit een positieve impact gaan hebben op de gebruikservaring van de consument.

 

Uiteraard komt deze nieuwe manier van werken met verhoogde risico’s en extra uitdagingen. Werknemers moeten opgeleid worden en data moet correct verzameld worden om verkeerde conclusies te vermijden. Is uw bedrijf er klaar voor?

[whitepaper title=”De impact van AI op retail- en consumentenproducten” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/airev.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/bluepixlmedia/whitepaper2019/20190206_IBM_retail_airev”][/whitepaper]

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Ga jij apps uit alternatieve appstores installeren?

  • Nee, App Store of Play Store is goed genoeg (57%, 109 Votes)
  • Alleen als ik een app écht nodig heb (29%, 56 Votes)
  • Ja, ik wil apps van andere bronnen installeren (14%, 27 Votes)

Aantal stemmen: 194

Laden ... Laden ...
69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business