White paper

De digitale heruitvinding van consumentenproducten

In deze white paper kom je meer te weten over “Digital Reinvention” en wat bedrijven ondernemen om hun consumentenproducten op maat te kunnen maken van het huidige digitale tijdperk.

 

Digitale technologieën veranderen voortdurend de manier waarop de interactie tussen mensen en bedrijven verloopt. Dit geldt voor de interactie tussen mensen onderling, bedrijving onderling, maar dus ook voor de interactie tussen bedrijf en consument. De digitalisering heeft een enorme impact gehad en is zodanig ver gevorderd dat zelfs de basisprincipes van de economie van het ondernemen veranderd zijn.

 

Ook consumentenproducten ondervinden de sterke invloed van de digitalisering en moeten hieraan aangepast worden. Er verschijnen voortduren nieuwe ondernemingsmodellen om in te kunnen spelen op de steeds sneller veranderende verwachtingen van de consument. De reactietijd en efficiëntie van de distributieketens moeten alsmaar beter worden om de consumenten te geven wat ze willen.

 

Bedrijven moeten er nu voor zorgen dat ze mee kunnen gaan met deze technologiestroom en dat ze hierin niet verdrinken. Door Digital Reinvention (digitale heruitvinding) te accepteren en zich eigen te maken, creëren ondernemingen nieuwe kansen in dit digitale tijdperk. Deze white paper legt uit welke acties er ondernomen worden in de sector van consumentenproducten om de werking van bedrijven fundamenteel te veranderen evenals de manier waarop zij in contact staan met hun klanten, leveranciers en aandeelhouders.

 

[whitepaper title=”De digitale heruitvinding van consumentenproducten ” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/359101/global_1.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/bluepixlmedia/whitepaper2018/IBM_20180907_retail_globalbusiness”][/whitepaper]

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business