customer case competition

Heeft jouw organisatie het afgelopen jaar een innovatief technologieproject uitgewerkt? Waag dan je kans tijdens de TechPulse Business Customer Case Competition!

Advertentie

We zetten graag Belgische innovatie in de spotlights op TechPulse Business. Daarom organiseren we deze zomer onze allereerste Customer Case Competition en gaan we op zoek naar de ‘beste Belgische tech case van 2021′. Welke slimme probleemoplossing heeft het grootste resultaat opgeleverd? Welk project was het meest origineel of het meest innovatief? Overtuig ons van jouw tech case!  

Innovatie is natuurlijk een breed begrip en kan in vele vormen en maten worden uitgevoerd. We zullen dit jaar daarom focussen op onderstaande onderwerpen. Is jouw project niet zomaar onder één van deze categorieën onder te brengen, dan kan je ons nog altijd proberen te overtuigen.   

  • AI & Machine Learning 
  • Analytics
  • Blockchain
  • Cloud
  • Customer Centricity
  • Fintech
  • Home Office
  • Security  

Hoe neem ik deel? 

Deelnemen is eenvoudig. Bezorg ons tegen uiterlijk 30 juli een uitgewerkte klantencase (maximaal 3.000 woorden + 1 beeld). De klantencase moet zeker de volgende elementen bevatten: 

  1. Allereerst is het belangrijk dat er een duidelijke probleemstelling wordt gekaderd. Welk probleem werd er geconstateerd en wat voor invloed had het op de organisatie. Denk bij problemen aan bottlenecks binnen de organisatie of aan het optimaliseren van bestaande processen. 
  1. Vervolgens wordt duidelijk uiteengezet hoe het probleem is aangepakt. Welke partijen en afdelingen zijn erbij betrokken? Welke taken zijn er uitgevoerd? Welke tools zijn er gebruikt? 
  1. Tenslotte gaat de klantencase in op het resultaat van de oplossing. Wat voor invloed heeft het op het bedrijf gehad? De medewerkers? De maatschappij? 

Alle cases zullen objectief worden beoordeeld door een vakjury. De vakjury zal bestaan uit de redactie van TechPulse Business aangevuld met externe experts. De externe experts zijn dit jaar Mieke De Ketelaere (imec) en Ann Guinée (Beltug). Bij de beoordeling zal gelet worden op de originaliteit, innovatiekracht en maatschappelijk resultaat van de case.  

Hoe kan ik winnen? 

In totaal zullen we twee winnaars voor de Customer Case Competition selecteren. Eén winnaar wordt door de vakjury uitgeroepen. Voor de tweede winnaar vertrouwen we op het kennersoog van onze lezers. Van 16 tot 31 augustus zullen alle cases verschijnen op TechPulse zodat onze lezers de tech cases met een kritische geest kunnen beoordelen. Tussen 1 en 10 september krijgen de lezers de kans om te stemmen op de beste case. De winnende projecten worden beloond met een sprekersslot op ons evenement Digital Transformation Day in het najaar ter waarde van 1950 euro.  

Meer informatie over de Customer Case Competition vind je op de officiële webpagina. Veel succes!  

Advertentie

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here