Nieuws

Colt rekruteert 100 nieuwe Europese partners

Telecomoperator Colt heeft op een jaar tijd meer dan 100 nieuwe Europese partners gerekruteerd voor zijn KMO-afdeling. Volgens Colt bewijst dit het succes van de afdeling die het bedrijf specifiek voor KMO’s opzette.

Colt vindt dat veel concurrerende operatoren voorrang geven aan multinationals en de KMO-markt slechts afgezwakte versies van bestaande producten en diensten bieden. De Britse operator maakt zich sterk dat zijn KMO-producten specifiek op deze markt afgestemd zijn. “De KMO-markt heeft heel andere uitdagingen dan die van multinationals,” zegt CEO Rakesh Bhasin van Colt.
 
Toen Colt zijn KMO-afdeling opzette, wilde het op een jaar tijd 50 nieuwe KMO-partners rekruteren. Een jaar laten blijkt dat deze verwachting ruim overtroffen is, met dubbel zoveel partners. Toch koos het bedrijf voor kwaliteit, iets wat gegarandeerd moet worden door een streng accreditatieproces.
 
Deze partners verkopen een reeks specifieke KMO-producten, gaande van netwerkaudits tot en met diestenbeheer.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business