Fujitsu Siemens Computers greep zijn zesde jaarlijkse Distributor’s Conference aan om een reeks nieuwe producten voor te stellen die binnenkort op de markt komen. Het bedrijf zorgt ook voor een meer uniforme line-up van zijn producten. In Lissabon kondigde 14 nieuwe business notebooks aan en 11 nieuwe desktop pc’s. Die komen in de loop van […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Fujitsu Siemens Computers greep zijn zesde jaarlijkse Distributor’s Conference aan om een reeks nieuwe producten voor te stellen die binnenkort op de markt komen. Het bedrijf zorgt ook voor een meer uniforme line-up van zijn producten.

In Lissabon kondigde 14 nieuwe business notebooks aan en 11 nieuwe desktop pc’s. Die komen in de loop van deze maand beschikbaar. Voor deze producten gebruikt Fujitsu Siemens een nieuw design dat in zijn hele product gamma zal worden ingevoerd, de ‘Core and Shell Design Language’. Naar eigen zeggen onderscheidt het bedrijf zich daarmee van zijn concurrentie. Het uniforme design zorgt voor een grotere compatibiliteit en verhoogt het potentieel voor combinaties op technisch en visueel niveau.
In Lissabon stelde Fujitsu Siemens Computers ook het Select Partner programma voor, dat resellers in drie niveaus indeelt en als bedoeling heeft de technische kennis van de resellers te verhogen.
 
Aan de conferentie in Lissabon namen meer dan 100 mensen deel van distributeurs uit de Europese markt.
 
De producten van Fujitsu Siemens Computers worden in België verdeeld door Tech Data en Ingram Micro.