Klarna

Klarna, internationaal leider op het gebied van betaal- en shopdiensten, gaat vandaag officieel van start in België met de lancering van ‘Betalen binnen 21 dagen’. Shoppers kunnen online kopen en pas betalen wanneer ze de producten hebben ontvangen. Voor zijn eerste stapjes op de Belgische markt gaat Klarna in zee met A.S. Adventure en Omoda.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



De Zweedse betaaldienst Klarna heeft zijn intrede gemaakt in België. Met de lancering van ‘Betalen binnen 21 dagen’ kunnen Belgische shoppers nu producten bestellen in hun favoriete webshops en proberen ze die voordat ze de rekening betalen. Als gebruikers op tijd betalen, is de betaaloplossing bovendien rente- en kosteloos. Aansluitend op het nieuwe aanbod lanceert Klarna ook de Klarna-app, waarmee gebruikers hun betalingen kunnen opvolgen, openstaande betalingen kunnen uitvoeren en zich kunnen laten inspireren. 

Download hier Klarna voor iOS of Android.

Klarna in België

Klarna’s betaaloplossingen streven ernaar de shopbeleving te verbeteren en consumenten te helpen die op zoek zijn naar flexibele, eenvoudige en veilige manieren om online aankopen te dlen. Belgische shoppers zullen van de service kunnen gebruik maken in verschillende webwinkels, waaronder die van H&M*, A.S. Adventure, Omoda en vele anderen. Binnenkort volgen nog handelaars. 

Bij de aankondiging van de lancering in MAD Brussels stelt het bedrijf dat het voor handelaars in België in de eerste plaats een groeipartner wil zijn. In tal van markten blijkt de internationale expertise van Klarna handelaars te helpen hun conversiepercentage en omzet te verhogen door te focussen op een eenvoudigere check-out voor consumenten.

Belgische retailers

Met de lancering wil Klarna natuurlijk meteen inzetten op Belgische retailers waaronder A.S. Adventure. “We zijn blij dat we als een van de eerste bedrijven Klarna’s systeem ‘Betalen binnen 21 dagen’ aanbieden. Als omnichannel-retailer vinden we het belangrijk dat de klant de touwtjes in handen heeft”, zegt Thomas Vaarten, directeur Sales & Digital bij A.S. Adventure.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here