Gijsbrechts komt per 1 juni aan het hoofd te staan van Twinkle België en volgt daarmee Bart Stoffels op, die besloten heeft een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Advertentie

Als hoofdredacteur wordt Gijsbrechts verantwoordelijk voor voor de redactionele planning en productie van het magazine, de website Twinkle.be en de aanleunende events (Twinkle seminars, de Belgian E-commerce Conference en de Twinkle Awards).

Gijsbrechts werkt al sinds de start van Twinkle België in 2016 als redacteur mee aan de titel. Zij heeft in die tijd de juiste ervaring opgedaan om het blad, de website en de events in dezelfde lijn voort te zetten. Uitgever Leo Vogels: “Gijsbrechts is al vanaf het begin van de titel betrokken bij het dagelijkse reilen en zeilen. Ze kent de markt door en door en staat te popelen om deze stap te maken”.

“Dit is een uitdaging waar ik graag mijn tanden in zet,” beaamt Gijsbrechts. “Als redacteur stond ik mee aan de wieg van Twinkle België, en ik kijk er dan ook naar uit om het magazine en de website te doen groeien. Met Twinkle zitten we in een uitstekende positie om de jonge Belgische e-commercemarkt naar volwassenheid te begeleiden.”

Bart Stoffels heeft eerder deze maand besloten zijn functie als content manager van Twinkle België en Smart Business naast zich neer te leggen en een nieuwe uitdaging buiten Minoc aan te gaan. Michaël Aussems wordt de nieuwe hoofdredacteur van Smart Business. Lees daarover hier meer. Het management wenst zowel Aussems en Gijsbrechts in hun nieuwe rollen binnen Minoc, als Stoffels in zijn nieuwe uitdaging, veel succes toe!

 

Altijd op de hoogte blijven van het laatste e-commercenieuws? Like Twinkle België op Facebook!


 

Advertentie

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here