Voor het eerst kan je op Vente-Exclusive niet alleen terecht voor high-end lifestyleproducten met korting, maar ook om je digitale winkelwagen in Delhaize te vullen.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Supermarktbon

Vente-Exclusive is vooral gekend vanwege de luxeartikelen zoals kledij, parfum en interieuraccessoires die aan hoge kortingen – “tot 70%” – worden aangeboden. Het koopjesplatform werkt met tijdelijke deals en doet daarvoor beroep op leveranciers. Dit weekend zal Vente-Exclusive voor de eerste keer in zee gaan met een supermarktketen.

Op zaterdag kunnen klanten op het platform namelijk een Delhaize-voucher kopen ter waarde van 100 euro; zelf tellen gebruikers er maar 80 euro voor neer. De voucher kan in de webshop van de supermarktketen besteed worden, en klanten die daar voor de eerste keer bestellen kunnen bovendien rekenen op gratis levering of afhaling. Zo’n supermarktvoucher lijkt op het eerste zicht een radicale breuk met het aanbod waar Vente-Exclusive doorgaans mee uitpakt, maar dat valt mee, zegt communicatieverantwoordelijke Chantal Lepaige aan Twinkle België.

Nieuwe gebruikers lokken

“Gelijkaardige vouchers waren eerder op het Vente-Exclusive-platform te vinden, maar dan bijvoorbeeld voor kledingmerken.” vertelt Lepaige. “Met de vouchers willen we klanten helpen om nieuwe merken laten ontdekken. Dit keer is dat inderdaad een ander type merk dan normaal, maar het concept blijft hetzelfde.”

Dat er per voucher 20 euro aan de gebruiker cadeau wordt gedaan, is een investering voor de toekomst, verklaart Lepaige. Met een aantrekkelijke deal kunnen nieuwe gebruikers zowel kennismaken met de webshop van Delhaize, als met het platform van Vente-Exclusive.

 

Peter Burin, Vente-Exclusive.com: ‘Feedback van klanten triggert ons’

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here