Nieuws

NativeChat maakt chatbots slimmer met artificiële intelligentie

Progress Software introduceert NativeChat, een op artificiële intelligentie gebaseerde chatbot. NativeChat ondersteunt 72 talen en leert van de chatgeschiedenis en beschikbare data in het systeem zonder ondersteuning van ontwikkelaars.

 
Chatbots bieden antwoorden op vragen en problemen van klanten en verbeteren de klantenservice van bedrijven en organisaties. Met een goede chatbot is een klant met een probleem sneller geholpen, dalen de kosten en neemt de klanttevredenheid toe.
 
“Chatbots zijn het krachtigst wanneer ze intelligent en contextbewust zijn door data en inzichten direct uit archiefsystemen te halen”, stelt Dmitri Tcherevik, Chief Technology Officer bij Progress Software.
 

Complexe ontwikkeling

 
Het ontwikkelen en inzetten van een kwalitatieve chatbot is echter complex, met tegenvallende resultaten bij een foutieve implementatie van de technologie. NativeChat lanceerde eerder deze week en vereenvoudigt de ontwikkeling van ‘slimme’ chatbots door een deel van die complexiteit uit het integratieproces te halen.
 
“NativeChat maakt het eenvoudig om chatbots te bouwen bovenop de bestaande systemen”, stelt Dmitri Tcherevik. Het gebruik van NativeChat is mogelijk op websites en in mobiele apps. Klanten kunnen ook communiceren met NativeChat via sociale media en chattoepassingen zoals Facebook-messenger en andere live-chat technologieën.
 

Artificiële intelligentie

 
Bovendien biedt NativeChat door het gebruik van artificiële intelligentie een zelflerende chatbot aan. In tegenstelling tot andere chatbot-technologieën kan NativeChat leren van eerdere gesprekken en de beschikbare data uit bestaande back-end systemen in een onderneming. Het ontwikkelproces is vergelijkbaar met het inwerkproces van nieuwe klantenservicemedewerkers.
 
NativeChat communiceert op een natuurlijke manier met klanten en analyseert de context van de gesprekken nauwkeurig. Aan de hand van voorgaande conversaties en resultaten verbetert en leert de chatbot.
 
Binnen twee weken beschikt een bedrijf over een werkende chatbot met Progress NativeChat. Verder kan NativeChat worden geïntegreerd met alle bedrijfssystemen die REST-API’s ondersteunen.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

Ga jij apps uit alternatieve appstores installeren?

  • Nee, App Store of Play Store is goed genoeg (57%, 109 Votes)
  • Alleen als ik een app écht nodig heb (29%, 56 Votes)
  • Ja, ik wil apps van andere bronnen installeren (14%, 27 Votes)

Aantal stemmen: 194

Laden ... Laden ...
69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business