De jongste telg in de H&M-familie is online gegaan in 18 landen, waaronder België. Nieuwe formule Arket moet het hebben van een abstracte, tijdloze stijl.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



In de webshop vind je artikelen voor vrouwen, mannen, kinderen, en zelfs een categorie voor ‘homeware’, met producten zoals decoratie en keukengerei. De prijzen liggen hoger dan eender welke bestaande formule van H&M, waarmee het Zweedse merk resoluut breekt met de rest van hun gamma.

Archief

Met Arket – het Zweedse woord voor ‘blad papier’ – mikt H&M dan ook op volwassenen. De nieuwe formule draait om kwalitatieve en duurzame producten in een Zweedse stijl. Rode draad doorheen de collectie is het idee van een archief, van een uitvoerig aanbod van kledingstukken en producten die lang kunnen worden bewaard en bijgehouden. Dat idee komt ook terug in het online aanbod, waar stukken worden gekoppeld aan een identificatienummer bestaande uit 9 tekens. Dat moet klanten helpen om producten sneller terug te vinden, klinkt het.

Verzendkosten

Om een bestelling in België te laten leveren, betalen consumenten een meerkost van 5 euro voor een standaardlevering, waarna het pakje binnen drie tot vijf dagen aankomt. Met een expresslevering komt je pakje binnen één of twee werkdagen aan en betaal je maar liefst 10 euro. Die prijzen liggen aan de hoge kant, maar vallen weg bij bestellingen die meer dan 150 euro bedragen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here