Drie jaar nadat Carrefour de eerste online bestelde boodschappen thuis heeft geleverd bij Belgische consumenten, lanceert het bedrijf een webwinkel voor non-food artikelen. Het platform telt direct zo’n vijftienduizend producten.

Advertentie

Via de Carrefour-website zijn artikelen in de categorieën multimedia, klussen & tuin, telecom, cultuur & vrije tijd, huishoudelektro, baby, sport en wonen te koop. Ook biedt het bedrijf artikelen aan die alleen online verkrijgbaar zijn.

Consumenten kunnen de producten tot 21:00 uur bestellen om ze de volgende dag geleverd te krijgen. Bij een bestelwaarde boven de 50 euro is de verzending gratis, daaronder 2,99 euro. Ook is het mogelijk om de items gratis af te halen in één van de Carrefour-hypermarkten.

Non-food

Het is niet de eerste keer dat Carrefour zijn non-food artikelen uit de hypermarkt online aanbiedt. In 2009 verkocht het bedrijf dvd’s, cd’s, boeken, laptops, televisies, koelkasten, andere elektronica en sportartikelen via Bootstore, een inmiddels gesloten online warenhuis.

Drive

Voor voedingsartikelen verwijst Carrefour klanten door naar Drive.be: daar kunnen Belgen hun boodschappen online bestellen. In sommige regio’s worden de items sinds begin dit jaar binnen twee uur thuis geleverd, ook heeft Carrefour inmiddels 84 drive through-punten en komen er dit jaar honderd nieuwe afhaalpunten bij.



LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here