Intel tikt het Amerikaanse Nervana Systems op de kop, in een poging om het portfolio met betrekking tot artificiële intelligentie te verbeteren.

In Hasselt moeten Zalando-klanten hun retourpakje zelfs niet meer op de post doen; de online marktplaats komt het voor hen ophalen.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Ophalen op afspraak

Daarvoor schakelt het CityDepot in. Sinds begin 2017 stond de Belgische koeriersdienst al in voor de ophaling van de pakjes in Gent, en nu worden ze ook ingezet om Hasseltse klanten te bedienen. Wanneer klanten hun bestelling willen terugzenden, kunnen ze een afspraak maken met CityDepot. De pakjes worden vervolgens opgepikt “waar en wanneer de klant het wil”: van maandag tot vrijdag, tussen 9 uur en 20 uur.

Dat de ophaaldienst wordt uitgebreid, suggereert dat het initiële project op succes kon rekenen. “De top van Zalando heeft het proefproject in Gent positief geëvalueerd,” volgens het persbericht.

Struikelpunt weg

Door pakjes te laten ophalen, kan Zalando een zoveelste struikelpunt in het online winkelproces wegnemen: de uitstap naar het plaatselijke postpunt en het mogelijke wachten in de rij. In de plaats daarvan kunnen klanten met de dienst online shoppen zonder ook maar één keer de deur uit te moeten.

 

Altijd op de hoogte blijven van het laatste e-commercenieuws? Like Twinkle België op Facebook!

 

Zalando lanceert gratis persoonlijke styling-dienst in België

 


 

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here