Onderzoekers die aanklopten bij Apple met informatie over bugs kregen tot nu toe enkel een bedankje en een eervolle vermelding. Dat gaat veranderen: het bedrijf zet een officieel beloningsprogramma op.

Ook Belgische klanten kunnen vanaf nu rekenen op een persoonlijke stylist van Zalando.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Zalon, de persoonlijke shoppingdienst van Zalando, wordt in België geïntroduceerd. De dienst zag in 2014 het licht, maar was tot nu toe enkel Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Nederland beschikbaar. Sinds kort kunnen ook Belgische shoppers een beroep doen op het stijladvies.

Op Zalon.be kunnen klanten – zowel mannen als vrouwen – een persoonlijk stijlprofiel opstellen waarin ze bepalen welke kleren ze wel en niet graag dragen, en andere informatie, zoals maten, hoogte en leeftijd. Een stylist zal op basis van die gegevens een persoonlijke outfit samenstellen uit het Zalando-aanbod die de klant thuis aankrijgt. Bevallen de kleren niet? Dan kunnen ze kosteloos worden teruggestuurd.

Freelance styling

Voor de stylisten doet Zalando een beroep op freelance-medewerkers, zo blijkt uit de vacature. De stylisten worden vergoed voor de kleding die effectief door de klant bijgehouden wordt, en worden bijgeschoold met trainingen en video-lessen.

Bijzonder is daarnaast dat de dienst volledig gratis is. Voor zowel het gebruik van de stylist, de verzending en de eventuele retour worden geen kosten gevraagd. De bestelling wordt overigens achteraf betaald, dus tot op het moment dat de klant besluit om een kledingstuk te houden, betaalt hij geen cent.

 


 

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here