E5 Mode stelt personal shoppers beschikbaar die klanten een uur lang gratis rondleiden en adviseren over artikelen in zijn winkels.

Advertentie

De modeketen stelt de personal shopping-dienst in al zijn winkels beschikbaar, na een succesvol pilootproject in tien vestigingen. Klanten kunnen in de winkel of via een online agenda op de website van het bedrijf een afspraak inplannen en krijgen dan een uur de hulp van een getrainde medewerker van e5 Mode.

Een afspraak met een personal shopper is volledig gratis: het bedrijf wil daarmee een meerwaarde creëren die de consument naar de fysieke winkel lokt, in plaats van de webshop.

Dreiging van online shoppen

‘Waar de voordelen van online shoppen vooral liggen bij het bijna oneindige aanbod, ligt de kracht van de winkels in de persoonlijke service,’ benadrukt CEO Ronald Boeckx.

‘We zien tegenwoordig een aantal collega’s in de sector die in problemen komen, doordat ze enerzijds online winkelen als een enorme bedreiging zien, maar anderzijds er niet in slagen om hun sterke punten uit te spelen. Het is tenslotte de klant die het verkoopkanaal kiest en het is de retailer die zich moet aanpassen.’


Geen velden gevonden.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here