Zalando helpt mannen nu om kleding te vinden die past bij hun persoonlijke stijl, zonder lang op het platform te zoeken. Zij kunnen de items in één overzicht vinden en hun ‘Man Box’ vullen.


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



De Man Box, wat eigenlijk gewoon het digitale winkelmandje met een selectie aan kleding is, staat centraal in een nieuwe campagne van Zalando. Mannen houden niet van winkelen, dus moeten zij de gewenste kleding op een presenteerblaadje krijgen, is het idee.

Zalando heeft daarom vijf verschillende stijlen gedefinieerd: on the road, streetlife, on form, gallery crowd en lost weekends. Mannelijke klanten vinden onder elke stijl een aantal outfit-items, die zonder problemen gecombineerd kunnen worden.
De Man Box is niet, zoals Zalon, een personal shopping-dienst waarbij een doos vol kleding, samengesteld door een stylist, naar de klant wordt verzonden. De stylisten van Zalon maken voor mannen op het lijf gesneden keuzes uit het assortiment van ruim 150.000 artikelen van meer dan 1.500 merken; bij de Man Box gaat het meer om het vindbaar maken van de eigen kledingstijl.

 


 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here