Eén enkele e-mail: meer heeft een doorsnee hacker niet nodig om volledige toegang te verwerven tot het ganse bedrijfsnetwerk. Hoe doen ze het en hoe hou je ze tegen?

Online ondernemen is de sleutel tot succes, maar een webshop opzetten is niet evident. Daarom dat Twinkle een gratis seminarie organiseert voor nieuwe en huidige webshopeigenaars.

Advertentie

Hoe krijg je bezoekers op je website? Hoe maak je van die bezoekers klanten? En hoe maak je je webshop rendabel? Kom het te weten op het gratis seminarie ‘Het geheim van een succesvolle webshop’ van Twinkle op 7 december. In één voormiddag schotelen vijf experten je best practices voor die je zullen helpen om je webshop te verbeteren. Een greep uit het programma:

10 tips om meer geld te verdienen met je webshop

Karl Gilis, zaakvoerder bij AG Consult, geeft tien verrassende tips om meer te halen uit je webshop. Gilis is een gerenommeerd spreker, conversiespecialist, en wordt ook weleens omschreven als de ‘UX comedian’. Verwacht je aan concreet cijfermateriaal en gebruiksvriendelijke adviezen waarmee je de verkoop in je webshop stimuleert.

Het internet. Ook uw zaak!

Ben jij klaar voor de online consument? Ernst-Jan van Leeuwen is branding specialist bij Google Belgium, en legt uit hoe consumenten zoeken naar informatie, inspiratie en entertainment. Zo kan jij ervoor zorgen dat ze jouw webshop vinden op het moment dat ze die nodig hebben.

Wat is het effect van realtime personalisatie?

Aan de hand van een levensechte businesscase, kom je te weten hoe je personalisatie kan gebruiken om klanten aan te trekken en je omzet te verhogen. Ly Truong, e-commerce-expert bij Retail Rocket, praat over hoe realtime personalisatie vruchten afwerpt voor online apotheker Viata.

Zes succesrecepten voor een niche-webshop

Een niche opzoeken met je webshop is een slimme stap, maar vergt een bijzondere aanpak. Ervaringsdeskundige José Delameilleure startte vijf jaar geleden de niche-webshop Klein Spook, gespecialiseerd in wasbare luiers. Hij vertelt je in zes punten waarom zijn niche-handel succes heeft.

Succes begint bij goed meten en analyseren

Tot slot toont Frans Appels van digital marketing agency Netprofiler hoe je met diverse tools goed in kaart brengt hoe de online customer journey van je sitebezoeker er uit ziet. Via vier specifieke rapportages uit Google Analytics krijg je waardevolle inzichten voor het verbeteren van de omzet en conversies.

 

 

Of je al nu een webshop hebt, of van plan bent er één te starten, dit gratis seminarie helpt je op weg. Deelnemers krijgen bovendien een gratis exemplaar van het Twinkle jaarboek: een extra dikke uitgave met cijfers, tips en achtergrondinformatie over e-commerce in België.

 

Schrijf je hier gratis in.

Advertentie

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here