IBM biedt nieuwe clouddienst aan
De nieuwe clouddienst, Universal Behavior Exchange, is vanaf vandaag beschikbaar en zorgt ervoor dat marketers gemakkelijk kunnen connecteren met data over verschillende systemen. Hierdoor kan u meer gepersonaliseerde en relevante interacties creëren en inzichten verkrijgen over alle systemen die u gebruikt.
“Op een dagelijkse basis kan ons marketingsysteem ontelbaar veel datapunten van klanten verwerken,” legt Rosie Judd van Georgia Aquarium. “Met deze lancering zien we hoe IBM het pijnpunt van datacollectie en –analyse binnen onze branche aanpakt.”
Universal Behavior Exchange is een open ecosysteem dat onder andere sociale, mobiele en betalende advertentieoplossingen bevat. MediaMath, Spredfast, MutualMind, SugarCRM en Exchange Solutions worden bij de lancering van vandaag al ondersteund.
“IBM maakt het eenvoudiger voor merken om beter te begrijpen wat hun klanten willen,” vertelt Mike Lamb van MediaMath. “We zien dit als een kans om adcertantiedata met andere kanalen te verbinden om meer relevante interacties te bekomen.”