Proximus voert enkele tariefwijzigingen door, waardoor sommige klanten voortaan meer waar voor hun geld krijgen.

Advertentie

Het gaat er steeds harder aan toe op de Belgische markt voor mobiele telefonie. Uit cijfers van het BIPT blijkt dat zo’n dertig procent van de mobiele gebruikers tijdens het voorbije jaar van operator is veranderd.

Mobiele providers zetten alles op alles om hun klanten tevreden te houden, en liefst ook nieuwe klanten naar zich toe te trekken. Proximus kondigt daarom enkele tariefwijzigingen aan, waardoor sommige klanten voortaan meer waar voor hun geld krijgen.

Residentiële klanten:

  • Smart+ 25: meer inbegrepen belminuten (300 ipv 180, of + 66%) en meer inbegrepen datavolume (2Gb ipv 1Gb, of verdubbeling).
  • Smart+ 35: naast de 300 inbegrepen belminuten kunnen zij onbeperkt bellen naar Proximus mobile. De sms’en blijven onbeperkt en zij blijven genieten van 2GB datavolume.

Zelfstandigen en bedrijven:

  • Bizz Smart XL 20: meer inbegrepen belminuten (250 ipv 150, of + 66%) en meer inbegrepen datavolume (2GB ipv 1GB, of verdubbeling). De oproepen naar vaste nummers en sms’en blijven onbeperkt en zij blijven genieten van 2GB datavolume.
  • Bizz Smart XL 30: meer inbegrepen belminuten (400 ipv 300, of +33%). De oproepen naar vaste lijnen en sms’en blijven onbeperkt en zij blijven genieten van 2GB datavolume.

Klanten hoeven zelf geen actie te ondernemen, de wijzigingen worden automatisch doorgevoerd in de loop van de komende dagen en zullen worden bevestigd per sms.
De tariefwijzigingen volgen kort op het nieuws van een grote rebranding bij de historische operator. De merknaam Belgacom verdwijnt en wordt over de hele lijn vervangen door Proximus.

Advertentie