Naar aanleiding van ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij u twee gratis white papers aan over dit onderwerp. Dit is het tweede deel.

Advertentie

Naar aanleiding van ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij u twee gratis white papers aan over dit onderwerp. Dit is de tweede.

Bent u als marketeer & sales manager al mee met het digitale tijdperk? De opdracht klinkt bekend in de oren. Een marketingafdeling moet onder andere campagnes ontwikkelen en opvolgen, marktopportuniteiten zoeken, klantengedrag analyseren en nog veel meer. De collega’s van de verkoopafdeling contacteren prospecten en klanten, en proberen deals te realiseren.

Dit takenpakket is niet nieuw, maar de huidige omstandigheden vereisen een andere aanpak. Klanten zijn meer geïnformeerd en de schaarsheid van de informatie is vervangen door een overvloed. Dat gegeven op zich zet alles op z’n kop. In dit tweede deel bekijken we wat sales & marketing automation behelst en welke onderdelen het bevat.

Sales & Marketing Automation zorgt onder meer voor het selecteren van prospecten (de zogenaamde ‘demand generation’) op een uniforme manier en het aanbieden van relevante content aan klanten en prospecten. Kortom, een persoonlijke dialoog met klanten, die op een automatische en meetbare manier kan uitgevoerd worden.

U kan het tweede deel van onze white paper over sales & marketing automation hier downloaden.

Op 30 september organiseert Smart Business en ZDNet.be een (gratis) seminarie over sales & marketing automation. Meer info over dit seminarie vindt u op: www.businessmeetsit.be.

jQuery(document).ready(function($) {
$(“.fancybox”).fancybox();
});

Advertentie