Voor het zesde jaar op rij organiseert Tech Data de verkoopactie ‘See The Difference’. De deelnemende resellers maken kans op een reis naar Thailand. Tech Data verdeelt de resellers in groepen, zodat alle deelnemers van de actie evenveel winstkansen hebben. Uiteindelijk is het de gerealiseerde omzet op ‘See The Difference’-producten – een assortiment producten van […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Voor het zesde jaar op rij organiseert Tech Data de verkoopactie ‘See The Difference’. De deelnemende resellers maken kans op een reis naar Thailand.

Tech Data verdeelt de resellers in groepen, zodat alle deelnemers van de actie evenveel winstkansen hebben. Uiteindelijk is het de gerealiseerde omzet op ‘See The Difference’-producten – een assortiment producten van 25 leveranciers – die bepaalt welke resellers winnen.

Via de promoties met multiplicator kunnen de resellers hun omzet bovendien sneller doen stijgen. Tech Data paste de formule dit jaar aan, waardoor de volledige omzet van de deelnemende vendors meetelt voor de scoreberekening.

Tot eind januari
Via de campagnewebsite krijgen de resellers een overzicht van alle promoties. Ze kunnen zich er inschrijven voor de actie en aansluitend hun persoonlijke omzet volgen. De omzet telt retroactief vanaf 1 november 2011. De actie loopt tot eind januari.