Kappa Data werkte een formule uit waarbij alle deelnemende resellers evenveel kans maken om de trip naar Lissabon te winnen, ongeacht de omvang van het bedrijf. Kappa Data houdt namelijk ook rekening met de groei die de partner realiseert – en dus niet alleen met de omzet in absolute cijfers. Categorieën Voor de incentive heeft […]

Advertentie

Kappa Data werkte een formule uit waarbij alle deelnemende resellers evenveel kans maken om de trip naar Lissabon te winnen, ongeacht de omvang van het bedrijf. Kappa Data houdt namelijk ook rekening met de groei die de partner realiseert – en dus niet alleen met de omzet in absolute cijfers.

Categorieën
Voor de incentive heeft Kappa Data verschillende doelstellingen uitgewerkt: de beste nieuwkomer, de grootste groeier in procent, de grootste groeier in volume, de grootste reseller en de grootste groeier in percentage per vendor. Kappa Data ondersteunt de actie met een gepersonaliseerde online campagne.

Trend Micro, Juniper Networks en Barracuda Networks zijn Gold Partners van de actie. Lancom Systems, BlueCat Networks, Vasco, Netasq, Attachmate en Allied Telesis treden op als Silver Partners. Geïnteresseerde resellers kunnen zich inschrijven via op www.kappadata-incentive.be. 
 


 

Advertentie