Belgacom voert een aantal aanpassingen door in zijn management. Vanaf 1 januari schuiven enkele managers een plaats op. Veel commentaar over de keuze of reden van de stoelendans geeft Belgacom niet, behalve dat het management wordt aangepast “om zijn ambities voor verder succes in de toekomst te verzekeren”. Vanaf begin volgend jaar is Michel Georgis […]

Advertentie

Belgacom voert een aantal aanpassingen door in zijn management. Vanaf 1 januari schuiven enkele managers een plaats op.

Veel commentaar over de keuze of reden van de stoelendans geeft Belgacom niet, behalve dat het management wordt aangepast “om zijn ambities voor verder succes in de toekomst te verzekeren”.

Vanaf begin volgend jaar is Michel Georgis niet langer executive vicepresident van de Consumer Business Unit. Hij ruilt die bevoegdheid in voor die van executive vicepresident Human Resources. Ook neemt hij de interne communicatie binnen Belgacom op zich.

De Consumer Business Unit, die de residentiële klanten van Belgacom omvat, van Georgis wordt dan weer overgenomen door Scott Alcott. Hij is momenteel executive vicepresident Service Delivery Engine & Wholesale, maar die verantwoordelijkheden schuiven tijdelijk door naar Bruno Chauvat, momenteel executive vicepresident Strategy & Content. Chauvat blijft dus zijn verantwoordelijkheden houden, maar krijgt die van Alcott er ad interim bij.

Verder krijgt Philip Neyt, vicepresident Public Affairs en Mergers & Acquisitions, vanaf 1 januari ook de verantwoordelijkheden voor Regulering, Corporate Communications, Corporate Identity en Branding.

Igor Makedonsky, die momenteel ad interim verantwoordelijk is voor de juridische afdeling van Belgacom, krijgt de titel vicepresident GroupLegal & Compliance.

Advertentie