Bij Norton loopt een nieuwe promotieactie: ‘Sprint naar de finish!’ De campagne is gericht op channelpartners en onafhankelijke retailers en moedigt hen aan om de strijd tegen computercriminaliteit aan te gaan en hun klanten te bewapenen met beveiliging van Norton. De actie loopt drie maanden. De eerste prijs is een VIP-weekend voor twee naar de […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Bij Norton loopt een nieuwe promotieactie: ‘Sprint naar de finish!’ De campagne is gericht op channelpartners en onafhankelijke retailers en moedigt hen aan om de strijd tegen computercriminaliteit aan te gaan en hun klanten te bewapenen met beveiliging van Norton.

De actie loopt drie maanden. De eerste prijs is een VIP-weekend voor twee naar de Tour de France 2012 en een BMC Team Machine, de winnende racefiets van 2011. Daarnaast houdt Norton nog een groot aantal fietsgerelateerde prijzen klaar, waaronder stadsfietsen en mountainbikes, een GPS-fietscomputer en fietskledij.

Partners die willen deelnemen aan de actie kunnen zich aanmelden op de Norton Partner Portal. Met verkoopfacturen van Norton AntiVirus, Norton Internet Security en Norton 360-producten verdienen de partners coupons waarmee ze in aanmerking komen voor de prijzen. Hoe meer coupons ze verdienen, hoe groter de kans om in de prijzen te vallen…

De ‘Sprint naar de finish’-promotieactie vindt in acht Europese landen plaats: België, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje.