Het Belgische Selligent en het Nederlandse Clever Strategy hebben een samenwerkingsverband afgesloten. Clever Strategy neemt de oplossing voor conversiemarketing en CRM van Selligent op in zijn portfolio. Met het pakket Interactive Marketing heeft Selligent bekendheid verworven als aanbieder van digitale marketingoplossingen met een duidelijke focus op ROI en op integratie met systemen voor CRM en […]

Advertentie

Het Belgische Selligent en het Nederlandse Clever Strategy hebben een samenwerkingsverband afgesloten. Clever Strategy neemt de oplossing voor conversiemarketing en CRM van Selligent op in zijn portfolio.

Met het pakket Interactive Marketing heeft Selligent bekendheid verworven als aanbieder van digitale marketingoplossingen met een duidelijke focus op ROI en op integratie met systemen voor CRM en content management. Clever Strategy uit Rotterdam neemt de oplossing van Selligent op in zijn portfolio.

Clever Strategy is gespecialiseerd in e-business consultancy, online media- en campagnemanagement. Selligent moet Clever Strategy meehelpen om campagnes op te zetten die meetbare resultaten opleveren. Tot de klanten van Clever Strategy horen bedrijven als AVRO en GlaxoSmithKline.

 

Aantoonbare ROI
”Clever Strategy hanteert voor zijn klanten een prestatiegestuurde communicatiestrategie en richt zich daarbij op aantoonbare ROI”, zegt Nicolas Van Vijnckt, Partner Manager Benelux bij Selligent. “Die benadering sluit naadloos aan op onze visie rond conversiemarketing: klanten helpen hun omzet te verhogen door geïntegreerde digitale kanalen in te zetten.”

Clever Strategy geeft aan dat het bedrijf voor zijn klanten op zoek gaat naar de slimste online marketingtoepassingen. De oplossing van de leverancier uit Braine-l’Alleud past volgens Clever Strategy in dat profiel. “De verwachtingen zijn dan ook hooggespannen”, luidt het nog in Rotterdam.