De partnerroadshows van Acronis in Brussel en Gouda begin mei konden op heel wat interesse rekenen. Het bedrijf plant op vraag van de kanaalpartners enkele extra shows. Met de partnerroadshows wil Acronis de kanaalpartners op de hoogte brengen van de nieuwste versie van zijn kernproduct: Acronis Backup & Recovery 11. Acronis maakte tijdens de roadshows […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



De partnerroadshows van Acronis in Brussel en Gouda begin mei konden op heel wat interesse rekenen. Het bedrijf plant op vraag van de kanaalpartners enkele extra shows.

Met de partnerroadshows wil Acronis de kanaalpartners op de hoogte brengen van de nieuwste versie van zijn kernproduct: Acronis Backup & Recovery 11. Acronis maakte tijdens de roadshows ook zijn nieuwe partnerprogramma bekend. Ook de presentatie van een oplossing in combinatie met Netgear stond op het programma.

Extra dagen
“We zijn overdonderd door de interesse”, zegt Dirk Raeymaekers, director Channel & Business Development Benelux bij Acronis. “Daarom komen er enkele extra roadshowdagen in juni.” Met het initiatief wil Acronis zijn partners optimaal informeren over zijn oplossingen voor databescherming en disaster recovery.

Acronis maakt zich ook sterk de reseller aantrekkelijke marges te bieden. “Tijdens de roadshows leggen we uit welke mogelijkheden Acronis op dat vlak te bieden heeft”, aldus nog Dirk Raeymaekers.

Uitgebreid team
Een maand geleden kwam Acronis nog in het nieuws met de uitbreiding van zijn kanaalteam. Het bedrijf benoemde toen Selim Ourtani als Sales Engineer voor de Benelux en Michiel van Kasteel als nieuwe Partner Account Manager voor Nederland.