De voorbije jaren hebben Morgane en Sonja veel aan belang gewonnen in het bedrijf. Steeds meer CRM-medewerkers bevinden zich steeds vaker buiten de bedrijfsmuren, en bij Sales was de uithuizigheid al behoorlijk groot. Faciliteiten om de software mobiel te gebruiken zijn dan ook geen overbodige luxe. Morgane heeft dan ook de nodige aandacht kunnen afdwingen […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



De voorbije jaren hebben Morgane en Sonja veel aan belang gewonnen in het bedrijf. Steeds meer CRM-medewerkers bevinden zich steeds vaker buiten de bedrijfsmuren, en bij Sales was de uithuizigheid al behoorlijk groot.

Faciliteiten om de software mobiel te gebruiken zijn dan ook geen overbodige luxe. Morgane heeft dan ook de nodige aandacht kunnen afdwingen voor deze functie bij de selectie van een CRM-suite.

Maar meer dan wie ook heeft Sonja haar status de voorbije jaren alleen maar zien groeien. Tot voor enkele jaren was het voor veel bedrijven niet echt duidelijk of sociale netwerken echt moesten geïntegreerd worden met de CRM-software, en dus verwerkt worden in de CRM-strategie van het bedrijf.

Maar intussen heeft Sonja zelfs de grootste scepticus kunnen overtuigen van de kansen én de gevaren die deze sociale netwerken voor het bedrijf kunnen bieden. Bij elke aankoop of vernieuwing van een CRM-pakket wordt dan ook expliciet bekeken of en in hoeverre de software ook de integratie met sociale netwerken heeft omarmd.