Het computermagazine Clickx is vernieuwd, zowel inhoudelijk als qua uiterlijk. Het blad verschijnt voortaan maandelijks en is een stuk dikker. Het blad werd ook inhoudelijk vernieuwd. De nadruk ligt voortaan minder op de technologie zelf, en meer op de hobby’s en activiteiten die mogelijk zijn met die technologie. Meer dan tien jaar geleden begon Clickx […]


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Het computermagazine Clickx is vernieuwd, zowel inhoudelijk als qua uiterlijk. Het blad verschijnt voortaan maandelijks en is een stuk dikker.

Het blad werd ook inhoudelijk vernieuwd. De nadruk ligt voortaan minder op de technologie zelf, en meer op de hobby’s en activiteiten die mogelijk zijn met die technologie.

Meer dan tien jaar geleden begon Clickx als een gebruikersgids voor de computerliefhebbers die thuis aan de slag wilden gaan. “Ondertussen kunnen steeds meer mensen met een computer omgaan,” zegt hoofdredacteur David Vanlaer, “in de plaats van de mensen met een pc te leren werken, kunnen we ze nu inspireren voor hun hobby’s: fotografie, video of sociale contacten.”

Maandelijks
Het blad verschijnt voortaan maandelijks en wordt ook dikker, van 68 pagina’s naar honderd. Zes keer per jaar brengt Clickx ook een speciaal nummer uit dat zich in één thema specialiseert.

Het uiterlijk verandert ook, het geheel oogt strakker en moderner, volgens hoofdredacteur Vanlaer. Clickx is net als ZDnet.be in handen van Minoc Business Press, onderdeel van Corelio.