Nieuws

Ingram Micro blijft investeren in Colibri

Distributeur Ingram Micro BeLux blijft ook dit jaar investeren in Collibri, het eigen klantengetrouwheidsprogramma voor KMO-resellers. Colibri werd anderhalf jaar geleden gestart en inmiddels zijn meer dan 1.100 resellers lid van de Collibri-gemeenschap.

Het Collibri-programma van Ingram Micro is gestoeld op een eenvoudig principe: hoe meer producten van deelnemende fabrikanten de resellers via de Ingram Micro website of IM-XML kopen, hoe meer punten zij kunnen sparen. Elke aankoopschijf van 1.000 euro levert algauw 1 punt op dat ongeveer 4 euro waard is. Resellers kunnen hun opgespaarde punten ruilen voor één of meerdere producten uit de Collibri-shop, een online catalogus die opgezet werd in samenwerking met Collishop (Colruyt).
 
“Een beter incentive-programma kan je niet bedenken,” vindt Axel Degreef, senior marketing manager bij Ingram Micro. “In de online catalogus is er echt voor elk wat wils, zodat wij ons als organisator geen zorgen hoeven te maken over de keuze van het geknipte incentive cadeau voor de reseller, want uiteindelijk heeft iedereen verschillende behoeften. Bovendien wordt het bestelde cadeau netjes afgeleverd in één van de Colruyt-winkels in het land, dichtbij het werk of de woonplaats naargelang de keuze van de reseller, hetgeen de logistieke afhandeling vergemakkelijkt. Daarom hebben we besloten om ook in 2010 te blijven investeren in Collibri en om het platform steeds meer in te schakelen in onze incentive-strategie.”
 
Sinds kort kunnen resellers  extra punten en cadeau’s verdienen via de thematische incentives waarmee Ingram Micro elk kwartaal op de proppen komt. Dit kwartaal zet Collibri een warme muts op en staat de incentive volledig in het teken van de winterpret. Op het einde van het kwartaal maken de 10 sterkst groeiende KMO-resellers kans op een ski-ervaring in een indoor-skipiste.
 

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business