IT staat erom bekend de gebruiker om de oren te slagen met de meest hoog-dravende termen. In onze rubriek Q&A leggen we daarom in mensentaal uit wat er bedoeld wordt met de meest voorkomende begrippen; zo ben je altijd mee.

We zetten de laatste eindspurt tot de Belgian E-commerce Conference in: op 5 oktober is het zover. Heb jij je al ingeschreven?


Hoe heeft technologie een impact op je business?
Ontvang elke week het zakelijk IT-nieuws rechtstreeks in je inbox!



Nog maar enkele dagen voor de Belgian E-commerce Conference van start gaat, en het belooft een topeditie te worden. Al meer dan 300 webwinkeliers, marketeers, IT-experten en e-commerce managers schreven zich in voor het event. Zij zullen op 5 oktober hun oor te luisteren leggen bij 25 internationale sprekers die het hebben over alles in e-commerce: van payments tot productfoto’s. Onder andere ronkende namen zoals bol.com, Coolblue, Vente-Exclusive en Google zullen het podium bestijgen.

25 sprekers vertellen je wat je moet weten over e-commerce in België aan de hand van tips, cases, en eigen ervaring.

De dag wordt afgesloten door het panelgesprek over een heet hangijzer in de Belgische e-commerce: wat met cross-border e-commerce? Is het voor de Belgische webhandelaar noodzakelijk om ook over de landsgrenzen te kijken? En hoe doe je het succesvol? Moderator Cis Scherpereel, e-commerce expert bij Mex United, zit rond de tafel met cross-border experts Mike Boon, Katia Longeval en Hans Siebum.

In de week voor het event hoef je bovendien niet op je lauweren te rusten. Bereid je voor door je eigen programma uit te stippelen aan de hand van de agenda, of ontdek wat er te beleven valt in vier handige pointers. Nog niet overtuigd van het heil van de Belgian E-commerce Conference? Lees hier waarom jij erbij moet zijn.

Registreren kan overigens nog steeds gratis!

Klik hier om je in te schrijven voor de Belgian E-commerce Conference. 

 

2 REACTIES

  1. Waar die nog mee afkomen! Jaaa…aaaaren te laat. Zelfs behoorlijk grote winkels gaan hier niet verder op hun website dan een link leggen naar de producentenwebsites van de producten die zij verkopen. Maar ja, de kleine De Croo pleit voor het inzetten van drones in Afrika (bedoelt hij daarmee dat die drones pakjes pannenkoekendeeg gaan droppen boven de dorpen?). Je kunt praktisch niet anders meer dan online kopen in het buitenland. Hier liggen de prijzen in de traditionele winkels tot soms 40 procent boven de online-prijs. Om het met de commercial te zeggen:”Ik ben toch niet gek!”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here